Contact
Ondersteuning na verkoop:
Voor vragen over Bestelstatus en andere ondersteuning na verkoop, Log in Mijn bestellingen en klik op de bestelling waar je hulp bij nodig hebt. Vanaf de gedetailleerde bestelpagina kunt u eenvoudig de details van de bestelling bekijken, de voortgang van bestellingen volgen.
Als u vragen of klachten heeft over de items die u heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.
Alle aftersales-aanvragen worden grondig afgehandeld. We zullen antwoorden zodra we het resultaat hebben, wees geduldig. Geen enkele vraag wordt onbeantwoord gelaten.
U kunt een klacht indienen door de stappen te volgen, ons team zorgt ervoor binnen een werkdag, controleer regelmatig uw account om de laatste update te ontvangen, u wordt tegelijkertijd per e-mail op de hoogte gesteld. We reageren meestal binnen een werkdag op alle vragen.
Pre-sales ondersteuning:
Als u nog vragen heeft voordat u een bestelling plaatst, bezoek dan alstublieft ons Helpcentrum. Het Helpcentrum biedt antwoorden op de meestgestelde vragen. Daarnaast hebben we vriendelijke servicevertegenwoordigers klaar om u te helpen. We streven ernaar om u een uitstekende klantenservice te bieden, en we zullen er alles aan doen om uw winkelervaring te verbeteren. Mocht u vragen, opmerkingen of advies hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Dien uw aanvraag in